censo tdi 100 repro

Boas,
Gostariame facer unha enquisa a ver quen ten a repro e que oleo emprega.
Algo asim:

km totais: 82000km
km repro: dende os 80000km
chiptunner: bandidos
turbo: stock
hp aprox: 130hp
oleo empregado: sempre Repsol elite 5W40, mais estou pensando en cambiar o oleo xa que agora ten repro.
problemas mecánicos: ningún


Saúdos!
 
o que importa e que o oleo cumpra a norma vag, nao a viscosidade, claro que 5w40 e melhor, mas isso tem de ser obrigatoriamente em pd, os vp podem levar 10w40
 
A norma vag 505.01 non é máis que un acordo comercial. No foro de seat ibiza espanhol, hai xente que leva máis de 200mil km botándolle aceite que non cumpre esa norma...
O importante é a viscosidade e estabilidade do aceite ....
 
bueno
amigo deberías crear una encuesta (votar)

motores de la PD típicamente se utiliza cuando el 5W40 con el estándar 505.01

Cump
 
Para o nosso clima nem sempre è o 0W30/0W40/5W30 e 5W40 sao bons...

Esse 10W60 e mesmo o 10W50(este è usado nos novos M3 e M5) sao extremamente bons


Sim o tal 10w60 que falo.
Diz na embalagem. . .recomendado para motores rotativo, alta potência e competição.

Sent from my U8800 using Tapatalk
 
castrol edge 5w40 em PD130 apenas faço 8.000km ou entao um ano!

muitas vezes estou a mudar o oleo e ainda nem 3.000km faço! :D



conheço um caso em que o liqui moly 10w60 deu 5cv medidos em banco!
atençao que estou a falar num a gasolina rotativo com perto de 300cv
 
eu tenho conhecimento que esse oleo eh muito bom ...na proxima muda vou esprementar esse liqui moly 10w60... a ver se aprova...
 
E como lle subides a viscosidade en frio o aceite? Asi costaralle máis arrancar que empregando o 5W40.... Tamén sufrirá maior desgaste.... non?
 
conheço um caso em que o liqui moly 10w60 deu 5cv medidos em banco!
atençao que estou a falar num a gasolina rotativo com perto de 300cv

Os casos que falo são TDi's com 300cv e carros a Gasolina com mais que isso!

Eles Usam Lucas Oil 10w60

!B23n(jw!mk~$(KGrHqV,!iME)q3srGzhBMkMGc,Vy!~~_35.JPG
 
Back
Top